2014. október 25., szombat

Cukkinis-gombás tészta 30 perc alatt

PIllanatok alatt elkészíthető tészta étel. Az ilyeneket szeretem. Nincs vele gond, és mégis nagyon finom. Fél óra alatt simán elkészíthető. A dolgokat csak egy lábasba kell dobálni, és kész.
Nekem sikerült még ezt is majdnem elrontanom: Mivel több cukkinivel készítettem, több vízet tettem rá, mert még félig is alig fedte el. Aztán észrevettem, hogy túl sok vízet tettem rá, meg még a zöldségek is eresztettek, így lekellett belőle mernem egy bögrével. A receptbe viszont a normál addag vízet, és cukkinit írom, így nem lesz vele gond.

Hozzávalók: 

100 g borsó
1 közepes cukkini, apróra vágva
2 gereszd fokhagyma
450 g megtísztitott, apróra vágott gomba
500 g tészta (penne vagy spagetti)
4,5 bögre víz
ízlés szerint só, bors
2 szál kakukkfű (helyette petrezselymet is használhatunk)
némi tejszín
parmezán (vagy sima sajt)
cukkinis gombás tészta recept

Elkészítés:

  1. Egy nagy lábasba tesszük a  borsót, cukkinit, fokhagymát, gombát, kakukkfű, tészta, és felöntjük a vízzel. Nem kell megijedni ha nem fedi el teljesen, a gomba, és a zöldségek még levet fognak ereszteni. Ízlés szerint sózzuk, borsozzuk.
  2. Forraljuk fel, majd főzzük, amíg a tészta megpuhul, és elfő a víz. (Kb. 10 perc.) Locsoljuk meg némi tejszínnel, és szórjuk meg parmezánnal/más féle sajttal. 
  3. Azonnal tálaljuk. Ha szeretnénk még megszórhatjuk parmezánnal, vagy bármilyen más sajttal. 
    cukkinis gombás tészta recept

receptforrás:
http://damndelicious.net/2014/06/13/one-pot-zucchini-mushroom-pasta/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...