2013. június 11., kedd

Lisztmentes csokitorta a blogkóstolóra

A blogkostoló mostani fordulóján a sarokkonyhát sorsolták nekem. Ennek nagyon megörültem, hisz már így is sok recepttel szemezgettem az oldalról. Nehéz döntés volt kiválasztani, hogy mit készítsek, mert annyi minden tetszett. Például a holland almatorta, a pizzás csiga, a tejberizses muffin, és még sorolhatnám. Végül erre az extrém csokis, lisztmentes csokitortára esett a választásom. Nagyon jó recept mindenkinek csak ajánlani tudom. Gluténmentes, így lisztérzékenyek is fogyaszthatják.

liszmentes csokitorta

Hozzávalók:

  • 300 g étcsokoládé
  • 125 g margarin
  • 1 teáskanál instant kávépor (elhagyható)
  • 150 g cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 6 tojás
  • csipet só
  • 1-2 kortynyi baileys (elhagyható)
  • 5 dkg dió (elhagyható)
csokitorta liszt nélkül


A csokoládét és a margarint felolvasztjuk. A tojások sárgáját a cukor felével fehéredésig keverjük, majd hozzáadjuk a vaníliás cukrot, és a felolvasztott csokoládét. Majd belekeverjük a baileyst és a durvára vágott diót is. A tojásfehérjét a maradék cukorral, és a csipet sóval kemény habbá verjük, és óvatosan a tésztához forgatjuk.
lisztmentes csokitorta


3 megjegyzés:

  1. Ezt is volt szerencsém kóstolni nálatok!
    Nagyon finom volt :)

    Roland

    VálaszTörlés
  2. Örülök nagyon, hogy találtál az ízlésednek megfelelőt. Szép lett a tortád!

    VálaszTörlés
  3. A blogkóstoló 10. játékban ezt a tortádat választottam. Nagyon jól sikerült, finom volt. Köszönöm a receptet.
    Gratulálok a blogodhoz, olyan sok finom süti van benne (szép képekkel), hogy alig tudtam választani. Végül sikerült és gazdagodtam egy kiváló receptel. Egészen bíztos, hogy ezután is gyakran fogom látogatni a blogodat.
    Üdvözlettel: Horváth Györgyi

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...