2012. november 23., péntek

Póréhagymás burgonyakrémleves


Az iskolában általában minden nap krémleves van. Csak úgy üresen. Én nagyon rákaptam. Valamelyik nap pedig poré hagymás krumpli krémleves volt és nagyon ízlett. Elhatároztam, hogy itthon is elkészítem. Finom lett, de mégsem olyan. A suliban nagyon sűrű krémleveseket készítenek, szinte már főzelék. Ez hígabb lett. Talán több krumpli vagy egy kis tejszín nem tudom. Mindegy így is nagyon jó volt.

Hozzávalók: (2 főre)
1 evőkanál olivaolaj
2 kisebb krumpli
Fél póréhagyma
½ l víz
fél húsleveskocka
0.5-1 dl tej



A hagymát az olajon megpirítottam. Hozzáadtam a felkockázott burgonyát és felöntöttem vízzel. Addig főztem, amíg a krumpli meg nem puhult. Ezután összeturmixoltam. Felforraltam és hozzáadtam az húsleves kockát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...